Sol

Solen skiner utanför fönstret. Helt underbart! Längtar tiill sommaren som bara den! Jag äter en liten sen frukost med öppet fönster. Jag ska jobba ikväll efter att ha varit ledig i fem dagar. Mycket som far omkring i huvudet på mig just nu. Men allting kommer nog att lösa sig till slut :) Körlektionen gick bra igår, hade ju kört fast på en grejj men jag lyckades nog till slut, så nu är det ännu ett steg närmare det där förbannade kortet ;) Måste bara ta mig tid till teorin. Men som sagt så kommer nog alla bitar falla på plats som spåkvinnan sa till mig häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Längtar med till sommaren som bara den! Älskar att solen har börjat titta fram allt mer och mer :)

2011-03-09 @ 14:32:15
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0