Lediga Söndag

Idag hade jag tvättstugan äntligen! Så nu kunde jag tvätta alla påslakan och sånt som inte fick plats förra gången. Sen var jag och mormor och handlade lite på maxi, fick låna lite pengar till lite smått och gott så jag har något att äta tills på tisdag! är en riktig fattiglapp nu, haha! Sen efter det så kom Julia och Vanessa hem till mig. Kollade klart på Tusenbröder som jag har sett kanske 5 gånger innan men som är lika bra varje gång. Kollade även på Solsidan. Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på någon film och hoppas på att bli trött så jag kan somna. Imorgonbitti blire träning! Sen ska jag plugga lite teori innan jobbet har jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0