Music is my time machine

Längtar verkligen efter våren och sommaren nu, men vem gör inte det? Har snöat hela dagen lång, dagen innan var det strålande sol och nästan all snö hade smält bort.
Jag är jätte sugen på att fota! Men hur kul är det att fota när det är sånt här väder då? Det går ju inte. Gillar inte att fota inomhus heller. I sommar ska jag släpa med mig min systemkamera vart jag en går, ska fota varenda ögonblick!
Jag är ledig hela helgen och det känns nästan som en liten mini semester. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt. Som ni har märkt är jag rätt dålig på att uppdatera bloggen, men jag har liksom hållt mig borta med flit för dagarna är lite upp och ner. Så ni får ta att det är såhär, men jag hoppas ni stannar kvar endå :)
Träningen är i full gång också. Förhoppningsvis så har åtminstonde 10kg försvunnit från den här kroppen till sommaren. Om jag så ska leva på soppa den sista tiden, haha. Ska inte stå i någon vass i sommar inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh då ska ja definitivt se den!!!! :) tack för tipset

2011-02-11 @ 08:03:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0