I got a lot to say so I guess I'll start by saying that I love you

Sommaren närmar sig. Vad ska man hitta på i sommar då?
-
Har blivit sjuk, vet inte om det är pollen? eller om jag bara har fått en jäkligt konstig förkylning? har aldrig märkt av pollen förut så det är nog bara förkylning. Typiskt när våren äntligen är här och jag vill till gymmet och träna massor!.. Körkortet närmar sig. Jag kommer vara så sjukt nervös. Förhoppningsvis så kan jag köpa mig en liten skruttbil till sommaren :) Då blir det många roadtrips till både göteborg och stockholm i sommar och hälsa på mina vänner som bor alldeles för långt bort ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Miss uuuu!!!!

2011-04-28 @ 06:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0