Thank god its saturday!

Vilket pissväder rentutsagt! Jag sov en extra stund nu på eftermiddan. Men nu står laxen i ugnen och blomkålen kokar, haha.. Jag är hungrig.  Sen ska jag göra mig lite iordning. Sen blir det att först gå bort till moster och kusin över en fika med mormor tror jag om jag hinner. Sen hem till Sussi & Andreas för att ta en öl och bara sitta och snacka lite :) Det är oklart hur kvällen kommer att avslutas, tar dagen lite som den kommer.

Jag hade en riktigt sjuk dröm inatt, ibland kan man undra hur hjärnan får ihop alla drömmar.

- Jag och Lovisa var i London, där det var typ krig? Folk sköt varandra på gatorna, slog sönder varandra, hoppade ut från balkonger så det bara sa splash på gatan. Sen helt plötsligt så var alla borta, lovisa också. Jag ensam får gå och hoppa över massa blodpölar på marken, går in på mc donalds där det sitter folk och alla var Svenskar men ingen förstod vad jag sa.

- Kissie hade länkat mig på sin blogg och konstigt nog hade hon skrivit snälla saker om mig.

- Jag var på en fest med alla tjejkompisar och där slutade drömmen och jag vaknade!


Wiiiierd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0