Älskade lilla katt


Det är söndag och den här söndagen är lite deppigare en andra. Det har pågått under en längre tid att min katt har börjat kissa utanför lådan. Hon har inte kissat på möbler, men kissat runt på saker i badrummet och har kissat i hallen. Jag älskar henne väldigt mycket, men jag kan inte acceptera att hon kissar utanför lådan. Jag är jätte noga med att göra rent i lådan och byter sanden ofta. Hon får massor med kärlek och uppmärksamhet, så det måste vara något hon stör sig på. Jag har hört om att katter kan få urinvägsinfektion, att det kan vara därför katter börjar kissa inne. Ska kolla upp henne hos en veterinär innan jag tar något för stort beslut här.. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, men fortsätter hon såhär vet jag inte vad jag ska göra mer..


Kommentarer
Postat av: ellen

:( .....



Lust att komma hem hit och luncha någon dag i veckan? Med Linda också :P

2010-05-09 @ 21:15:46
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Carro

en kompis katt gjorde precis samma sak det hjälpte etfer hon skaffa en till katt.ursh hoppas det fixar sig

2010-05-10 @ 23:15:19
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: emilie

hej gumman min!

tänkte hjälpa dig lite me katten!

de kan vara så att hon har blivit vuxen! allt me hormoner o löp o sånt. min kära katt började göra så o hon är en kissemiss som ALDRIG kissat eller bajsat utanför. Satte henne på Ppiller o allt beteende försvann efter ca 3-4 dagar!

så ge inte upp hoppet! prova det eller gå o kasrera henne! pusss på dig

2010-05-13 @ 21:49:45
Postat av: Fia

Hon är kastrerad sedan 2 månader tillbaks :( trodde beteendet skulle försvinna efter kastrering, men det har fortsatt :(

2010-05-14 @ 01:51:43
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0