1 Maj

Jag vill döda min dator..seriöst... skrev ett långt inlägg ch så råka jag komma åt någon jäkla knapp som radera allting. Ajja bara att börja om. Jag snoozade en timma innan jag klev upp ur sängen. Vet inte varför jag satte alarm, men det är väl för att jag ska hinna med något nu på dagen. Maten är strax klar, slängde ihop nåt snabbt bara för jag och Lisa ska grilla sen. Ska nog ta ett glas rosé senare också, men annars blire lungt vad jag vet.

Vi hamnade på Otten igår. HELVETE vad folk! Inne på lilla dansgolvet var det som en bastu och den dåliga luften gjorde så att alla stod och svettades som grisar. Så vi sprang emellan dansgolven rätt mycket för att få luft. Sen kände jag lite att jag var tvungen att ladda batterierna på stora dansgolvet eftersom att jag inte alls gillar lilla dansgolvet i nyktert tillstånd.. Nästa gång blir det Hugo, det har jag lovat mig själv. Börjar tröttna på otten faktiskt..

Men men.. Nu ska jag äta och sedan ska jag hoppa in i en dusch. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0