H&M paket och idioter

Var och hämtade mitt h&m paket idag, som jag inte fick hämta ut pågrund av idioterna som jobbar i kiosken där jag alltid hämtar ut paket typ.. Jag har ju bytt namn från Johanna till Fia Så det stod Fia på paketet och Johanna på passet. Men vad fan är problemet? Det har aldrig varit några som helst problem innan och hon var så fruktansvärt otrevlig där inne att jag fan ville kräkas på henne. H&M skickade mejl till Pripack (?) igår för att det skulle bevisas att jag är jag. Men idag så sa dom på pripack att dom inte alls hade skickat mejl och så vidare, fast H&M personalen sa i andra luren att jo det hade dom visst. Och dom i kiosken var så jävla oproffsiga och otrevliga att jag bara ville skrika! Sen helt plötsligt så ringde pripack till mig och bad om ursäkt och sa att jag kunde gå och hämta ut paketet.. Dom på H&M blev också irriterade på dom av all jävla tröghet! Men men fick ut mitt paket till slut efter all jävla krångel och jag ska ALDRIG i hela mitt liv gå in till "Gott & mål" igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0