Böcker

Jag har tänkt nu i flera år att jag ska skriva en bok. Jag vet att jag är helt dum i huvudet som är vaken såhär dags, men har för mycket tankar och planer i mitt huvud. För det första vill jag skriva en ungdomsbok och jag vet precis vad den ska handla om eftersom att jag har gått och tänkt på det här så många år. Sedan vill jag göra en barnbok också. Men behöver någon som är duktig på illustrator som jag kan göra den här ihop med. Towe? Help me please! Jag är helt allvarlig med detta och kommer försöka påbörja det här nästa vecka, så det så. Det viktigaste för mig är inte att den ska stå i bokaffärerna sedan, utan jag gör det mest för min egen skull. Om ingen vill ge ut dom så tänker jag trycka dom åt mig själv.

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: towskii

Jag har sagt att jag ska hjälpa dig =) så :) väntar på dig =)

2010-03-31 @ 06:28:30
URL: http://towsilou.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Kul :)

2010-03-31 @ 12:21:53
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0