Godnatt.

Nae nu är jag slut som artist. Jag är trött. Trött i kroppen men pigg i huvudet. Förklara den då?

Har gjort om en kompis blogg, men hon vill vara en anonym bloggare så kan tyvärr inte länka den, tråkigt men sånt får man respektera tycker jag :)

Sen stör jag mig på en sak. Vem fan kom på det här med långkjol? Det är så extremt fult och förstör verkligen vilket utseende som helst. Det finns inte en enda människa som faktiskt passar i det och om ni tycker att jag har helt och hållet fel, så får ni gärna skicka en länk i komentarerna.


Style by Mats..  finns en länk till vänster för er som vill läsa en skön blogg, eller sök på youtube för fler Style by mats - klipp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0