- Lördag..

Jag vaknade för en stund sedan. Efter en jobbig kväll på jobbet. Inte för den delen att det var mycket folk för det var det inte. Det var jobbigt att det inte var mycket folk.. Inte alltid roligt att jobba med vissa, speciellt inte om personer alltid säger emot allt man säger, till och med om skit saker. Helvete säger jag..

Jag har diskat upp disken och plockar undan lite kläder som ligger framme. Snart kommer mormor med hemlagad rotmos och med bacon, det ska bli himlans gott! Mormor är bäst på att laga mat ♥ :) Sen ska jag fixa iordning mig och åka till Malin en sväng och titta på lägenheten som dom har köpt :) Sen ska jag till Lisa, så ska vi dricka lite vin innan vi åker ner till stan och möter upp Emelie och dom.

Nu ska jag fortsätta att städa undan här innan mormor kommer ;) Hon är som en polis när det gäller städning, hehe..

Kommentarer
Postat av: b & v

NU HAR ÄVEN APIECEOFSISTERS HAKAT PÅ TRENDEN MED LÄPPINGREPP!

Kika in på vår blogg vad du tycker om våra nya läppar. Hot or not?

(Men please, säg inte att vi härmar Kissie och Amir, för tro oss det gör vi inte...!)

HTTP://APIECEOFSISTERS.SE

2009-10-10 @ 16:59:41
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0