Skratt förlänger livet.

Jag har spenderat dagen på stan med min kusin Julia :) Vi har inte träffats på ett tag, så det var väldigt trevligt! Sen följde vi med mormor hem till mamma där vi drack kaffe och babblade om allt möjligt, tittade i gamla fotoalbum och på vägen hem så gapskrattade jag och Julia under hela bilfärden! Började med att Julia och jag skulle dumma oss och skratta så fult vi bara kunde och tillslut så tjöt båda två av skratt, så nu är jag på riktigt bra humör måste jag säga :)

Nu väntar jag på att Lisa ska komma förbi en sväng, så nu tänkte jag se ett avsnitt av serien "10 things i hate about you" som är baserad på filmen med samma namn :) rätt okej faktiskt.


En bild på julia från i våras :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0