- Friday

Jag storstädar, igen! Jag har diskat upp all disk och ska nu börja damma. Jag hatar att städa, men älskar att se resultatet. Mormor skulle komma hit med lite mcDonalds mat sen, för jag känner att jag varken hinner eller orkar ställa mig och laga mat. Ska göra en musiklista sen till kvällen, sen kommer mina tjejer hit :) Vi ska dansa hela natten lång!

Jag vaknade upp som en rödtott, men jag trivs med den här hårfärgen tror jag. Färgen kunde ha varit en aning "guldigare", men efter några tvättar så blir det nog kalasbra. Men nu måste jag fortsätta här. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: linda

nu är vi på kreta =) om du vill läsa så kommer vi skriva på hoysson.blogg.se eftersom vår vanliga blogg tydligen har börjat krångla.

2009-05-15 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0