- 9/5


Mamma och lillebror Linus är här hos mig :) Linus spelar Wii och det låter som att mamma diskar åt mig i köket, haha bästa mamma! På bilden skymtar ni min nybäddade säng, helt ljusrosa! Ser ut som en riktig prinsess säng. Tänkte göra ett video klipp och visa hur lägenheten ser ut någondag. Jag ska jobba ikväll, har verkligen inte lust till det, lät roligare med tv-spels kväll som Malin ville ha. Känner verkligen inte för att jobba. Mormor kommer snart hit också för att fika. Jag ska göra en matlåda att ta med ikväll. Blir ingen mer Leons mat för mig, nu är det dags att ta tag i träningen också! Ska nog göra min köttfärssås med massor med chili och dinkelpasta, då kan jag ha gott samvete. Konstigt vädret är idag föressten, regnar ena sekunden och solen skiner i nästa... Ni får ha en bra dag och tänk på mig när jag är tvungen att steka hamburgare hela natten lång. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Åh härligt med eget hus :D

2009-05-10 @ 11:19:38
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: FRIDAAÖAAÄAÖAA

assnyggga tapeter;:P haha

2009-05-11 @ 11:58:59
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0