- 29/5

Idag är det fredag och jag ligger fortfarande kvar i sängen, är liksom för trött för att gå upp. Ont i halsen har jag också, men efter att ha druckit en halv flaska Loka så mår jag bättre. Jag och mormor ska till maxi snart "Ingelsta shopping" som dom så snyggt kallar det. Jag har sett en väldigt söt klänning på H&M som jag vill ha, ska nog prova den faktiskt. Sen ska jag väl köpa hem lite gott. Ska förbi Frida sen också för en fika, men hon ska jobba imorgon bitti så det blir ingen lång stund.

Maya ni vet ? Chihuahuan som jag pratar om ibland. Hon måste kanske operera bort ena ögat. Hon blev riven av en katt igår när dom har ute i parken och det blev så illa att dom kanske måste operera bort det. Fy alltså, älsklings Maya! Jag ska pussa så dant på henne när hon får komma hem igen och massor med ben och godis ska hon få!

Nae nu måste jag vakna till liv! Ska hoppa in i en dusch och äta något så kanske jag får energin tillbaks.. Ha en bra dag, kanske hörs ikväll igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Släng den där fula tröjan fniss

2009-05-29 @ 15:34:18
Postat av: F i a .

eeeh NEJ :D Den är mysig och kommer från beyond retro, no no..

2009-05-29 @ 16:07:15
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: M i c k a

nej men lilla bebis maya :/ vad var det för kattusling? Hoppas det blir bra med henne.

2009-05-29 @ 18:20:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0