- Rubrik utan fantasi.

Jag kom nyss hem från jobbet, fastnade lite framför alla dagliga bloggar jag läser bara. Jag är otroligt avundsjuk på min kusin Alexandra som har befunnits sig på Spybar hela natten lång och dansat omkring i hennes snygga höga klackar! Vill höra skvaller sen när du kommer tillbaks! Nu ska jag sätta mig en stund vid Sims3 som jag köpte tidigare idag, sen ska jag sova för jag är faktiskt rätt så trött. Imorgon kommer Sandra hit, hon hann inte idag. Sen ska jag ta en sväng på stan, köpa med en sallad från Paus och sova någon timma innan jobbet. Helvete, orka jobba en fredag kväll. Jag vill ju bara vara hemma! Upptäckte att jag har tvätt tid på lördag också, kul! näe men nu hinner jag inte ändra för det är fullt långt efter och jag måste verkligen tvätta! Ajja det är en annan historia. Sov så gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: Towsilou

haha var glad för att du inte jobbar på lördag ist ;) bauhaus då ju :P

2009-06-05 @ 07:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0