- Wii

Nu har jag precis ätit upp en hel glasburk med köttfärssoppa, så nu är magen glad igen! Ska packa ihop mitt Nintendo wii så ska jag tillbaks över till Frida för att sedan klå henne i Mario Kart, men vad jag har hört så har hon tjyvtränat hemma hos Oom så det kanske blir jag som åker på stryk, höhö. Vi skulle ha gått en långpromenad, men vädret ute är ju inte direkt något gå ut och gå väder så vi bestämde oss för att stanna inne. Så motionen idag blir tv-spel, bra va? hehe.

Jennys lilla William var otroligt söt. Jätte fin liten bebis. Blir fruktansvärt avundsjuk! Han var så liten och så söt :) 6 dagar gammal så han är precis nykläckt :) Nae nu ska jag över till Frida och spela Mario kart! Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Micka

fast jag gillar 3an som fan :D men skulle bara döpa den till tokyo drift, om det var jag som hade gjor den xD



men sugen som fan är jag på att se fyran nu :D

2009-01-26 @ 19:22:51
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0