- Sola och så

Snart ska jag och Frida ner till vilbergen och sola. Vi tänkte ta en långpromenad sen också. Just nu sitter jag vid min dator och har höjt musiken som bara den! Har verkligen saknat all min musik! Vet inte riktigt vad mer man kan göra idag? Trist väder, helt grått ute.. Ska väl vara tyst och njuta av att jag är ledig idag, imorgon jobbar jag ju.

Min blogg behöver piffas upp! Emma lovade att hon skulle hjälpa mig med det någon dag, behöver ta lite nya bilder då också. Så kanske vi kan planera vad för bilder hon ska ta som jag sedan ska förstora och ha som tavlor, alltså bilder på natur eller prylar, får se måste fundera lite. Våren är ju så vacker och det har säkert börjat se fint ut utomhus, blommor påväg upp och så vidare då det här blir aktuellt.. Jag vill ha nåra tavlor som ingen annan har!

Känner fortfarande inte för att åka till Sälen på torsdag, är jag knäpp då? Pratade med Jägarn igår och han hade varit där och brytit armen, det skrämde mig ännu mera =P Ramlat ner från liften liksom, haha! Det gör ju så ont att bryta sig, kommer ihåg när jag var typ 9 år och ramlade av en tjurig häst som slängde av mig och jag bröt axeln så det kändes som armen hade flygit bort, jag kommer ihåg att jag till och med skrek "Vart fan är min arm????", Haha! Jag vill inte uppleva det igen så jag ska vara försiktig! Höhö.

Nae nu ska jag gå över till Frida och dricka en kopp kaffe innan vi går och solar.. Känner att det här inlägget endå rulla iväg på konstiga banor, haha... Ciao!


Kommentarer
Postat av: em

wei :) jo du får tänka ut lite vad du vill ha på väggen :) Kan ju ta det lite längre fram när det börjar o bli "finare" ute :)

2009-01-12 @ 16:16:56
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0