- Kan inte sova..

Jag måste verkligen göra något åt mina sov vanor! Jag blir ju bara deppig av att vara vaken såhär länge utan att ens ha någon att prata med på msn ju! Alla ligger ju själva och sover.. Här sitter jag, i mitt kolsvarta rum, det enda som lyser kommer från min dator, timmarna flyger förbi, fast jag endast har hunnit att läsa lite på folks bloggar.. Mormor kommer inte att låta mig sova länge, hon kommer öppna dörren till mitt rum, diska lite extra högt bara för att jag ska vakna! För säkerhetsskull kommer hon kanske prata i telefonen högre en annars, kanske sätta igång tvättmaskinen och sedan ställa sig i dörren för att sedan upprepa mitt namn "Fiaa....Fiaa...Fiaa...FIIIIIAA!!!!! GÅ UPP NU!!!!!". Thats life, tack mormor! Haha!

Nae, ska försöka somna nu.. Kanske det går, kanske inte.. ska i alla fall försöka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

....neeee jag kom aldrig igår heller. Jobbade du med Tessan? Ses imorgon för jag antar att jag inte kommer kunna byta den ;-) Puss!

2009-02-20 @ 09:55:04
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0