- Pälsängrar

Fan i helvetets jävla skit helvete! Jag har pälsängrar i garderoben! Så nu kommer mormor snart med sopsäckar, så ska vi ta med alla kläder hem till henne och tvätta och frysa in. Sen kommer en kille från nåt sånt där skadedjurföretag och ska spraya i garderoben. Jag är så äcklad så jag har gråtit i 2 timmar för att mina kläder kanske är förstörda (dom biter sönder små hål) Sen hoppade jag in i duschen och skrubbade kroppen som fan! (fast dom inte sätter sig på människor) men jag blev så äcklad! Jag är så jävla förbannad! Inte är det lätt med en garderob som min. Dom som känner mig vet hur mycket kläder jag har där inne!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag har för mig att olja ska hålla såna små äckel borta, du vet etriska oljor eller vad fanken det heter, man kan köpa det på indiska, strycka dem på golvlister och grejer så kommer in de små krypen.



såg det på rent hur på tv4 :D

2009-08-26 @ 21:00:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Härlig blogg! =)

2009-08-26 @ 23:40:09
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0