- Jag kände att det var dags..

Jag har tagit ur min näspiercing idag. Fick bara något ryck förut när jag tvättade ansiktet och ville inte sätta in den igen. Så nu har jag blivit "vuxen" och tagit ut fjortispiercingen, hehe nerå men det var dags kände jag. Har haft den i 8 år och har faktiskt börjat tröttna på den och har funderat ett tag. Det kommer kännas riktigt ovant men men...

Har varit hos mamma ikväll och ätit god mat och druckit ett glas rödvin. Jag är trött och det är Mittens också, hon har busat för fullt med sin bror i flera timmar och har nu deckat i soffan brevid mig. Det är skit väder ute. Annars hade jag och MalinB gått ner på stan en sväng och kollat fyrverkerierna och gått igenom marknaden, men det blev inte av pågrund av vädret. Nu ska jag se en film och plocka fram Ben & Jerry's glassen i frysen. Ha en mysig innesittar kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0