Pearls for girls

Godmorgon! Jag ska snart iväg och jobba. Skönt att jobba dag för en gångs skull, det var länge sen för jag jobbar ju bara nätter annars. Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, jag ville gå ut eftersom det inte blev något förra helgen och jag är verkligen sugen på att gå ut, men det verkar inte som att någon vill, eller har några pengar. Så jag får väl vänta till nästa helg eller nåt. Då får jag tjata på Malin att hon måste hänga med ut, Hehe! Så det får väl bli en lugn kväll framför någon bra film, bara det att jag inte har några nya, så jag får väl se någon gammal! Kanske kan låna Arn av Frida, för den har jag inte sett än. Jag har hört blandad kritik om den, men det är ändå en film man borde se, eller? Men nu ska jag iväg här snart, mamma kommer och skjuttsar ner mig till jobbet. Ska ta på mig lite arbetskläder och göra mig lite iordning. Ha en bra dag! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0