Länge sedan...

Dålig uppdatering, jag vet! Men min dator är trasig, den är på "lagning" nu hos mammas killes brorsa. Jag trodde först att allt på datorn skulle försvinna, men det gick att rädda, som tur var! Vad har jag gjort sen sist då? I fredags var jag ute med Malin & Malin. Vi var först och spelade bowling med några gamla kompisar och sen gick vi upp till Hugo. Det var rätt kul faktiskt..

Igår jobbade jag, fullt med raggare kom igår. Det var tydligen någon bilträff så då självklart ska dom ju ha bamse m. mos och räksallad till kvällsmat, haha. Jag jobbade med Ellen, det var lika kul som vanligt :)

Finns inte så jätte mycket att skriva och berätta. Ska föressten köpa träningskort i veckan och börja träna! Sen ska jag köpa en bärbar dator också, ska försöka ha gjort det i veckan.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0