Lägenheter och jobb- letande..

Ska det vara så omöjligt att hitta en lägenhet som jag vill ha? På rätt plats, storlek och pris. Jag kanske är lite kräsen, men man vill ju trivas där man ska bo. Känns omöjligt att hitta en bra lägenhet.

Samma sak gäller jobb. Jag har sökt massor med jobb, men det är ju samma sak där. Ska det vara så svårt att få ett jobb där man vill jobba? Är det någon som vet hur man söker till alla butiker som ska öppna nästa år på Maxi och Hageby Centrum? Där ska ju öppnas massor med butiker, men problemet är ju att man inte vet hur man ska söka dit. Finns det någon hemsida? Om ni vet så får ni gärna skriva en kommentar till mig.

Är med Frida hos hennes mamma och vi sitter vid en varsin dator och muppar oss. Ska väl gå hem till henne om en stund och titta lite på film och så. Blir en lugn helg för mig, ingen utgång här inte! Vad ska ni hitta på ikväll då?

Ni får ha en underbar kväll, hej hej!

Kommentarer
Postat av: frida

du är ju allt för underbar

2008-10-10 @ 19:31:48
Postat av: Ellen

Hej gumman! Kom ner till oss imorgon kväll:) Då blir jag GLAD!

2008-10-10 @ 21:18:47
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0