- Träning och shopping!

Träningen gick bra, orkade mer en vad jag trodde. Men fy vilken dålig kondition jag har endå och fy fasen vad svettig jag var! Men det där blir nog bra tillslut =P Sen efter träningen så åkte jag hem, duschade och åt mat, sen tillbaks till stan och gick och shoppade lite smått med Malin. Jag köpte en grå kofta på Carlings, lite strumpor på Lindex och ett lila nagellack på Make up Store. Det var det absolut sista jag får köpa innan nästa lön kommer! Nu har jag bara lite kvar av lönen och det måste jag hålla kvar!

Vad gör jag nu då? Sitter här med datorn i famnen och ska ta mig en liten promenad snart tror jag. Ingen verkar orka hitta på något? Ajja måste sluta nu, ha en bra kväll! Kramis!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0