En stund innan jag börjar jobba.

Börjar klockan 18.00 så det är en stund kvar innan jag ska åka. Tänkte bara berätta att tårtan var jätte god och att vi måste dit igen på onsdag och redigera klart filmen som inte blev riktigt klar idag i alla fall. Det känns väl sådär, för studenveckan börjar ju faktiskt nästa vecka, men så är det. Allt känns så himla bra. Jag är klar med alla andra arbeten och sånt så jag börjar känna mig lugn :)

Imorgon ska vi fira Lovisa, men det kanske jag redan har nämnt, men det ska bli riktigt roligt att träffa henne! Har inte gjort det på länge nu ju! Nu ska jag fixa iordning mig lite innan jag börjar.

Ni får ha en mysig fredag, hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0