Loka & The sims2

Jag vet, ni får tycka hur töntig jag är hur mycket ni vill åt att jag fortfarande spelar Sims då och då. Men det är jätte avkopplande, speciellt när man är sjuk. Var hemma hos mamma förut. Hon bjöd på tacos och så pratade vi lite om inköps lista till resan och såvidare. Jag funderar också på att köpa en Canon eos 400D på avbetalning, tror jag i alla fall, vill så gärna ha en! Satt och tittade på när min lillebror spelade tv-spel och jag höll på att somna :D Sen upptäckte vi att en av hans fiskar var döda, fiskarna dör jämt i deras akvarium och vi förstår aldrig varför? Sen gjorde vi lite rent inne i hans hamsterbur. Nu är jag hemma igen och sitter och häller i mig massa med Loka, det hjälper att ta bort det onda i halsen lite grann i alla fall. Nej nu ska jag spela lite sims ;) ha en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0