Det är över nuuu...

Jag har slutat skolan nu, helt sjukt att det är äntligen är över.. kommer sakna klassen och skolan men ingenting går upp till att sluta skolan! så himla skönt.. Hoppas att man lyckas hålla kontakten med många i alla fall och att man kan fortsätta ses.

Dagen igår var underbar. Utspringet var underbart, pirrade i magen som bara den och lyckan går inte att beskriva. Släktingarna hängde massor med saker runt halsen på mig och jag hade ingen koll på vem som gav vad.. underbara presenter fick jag också. fina smycken som jag förmodligen kommer att använda nästan varje dag för jag älskar dom verkligen! helt galet mycket! Alla var där! Farmor och mina fastrar kom ihåg mig också och jäklar vad lycklig jag blev då, helt varm om hjärtat! Fattades bara grattis kramar från en person! och det var från Pappa, inget telefonsamtal ens, ingenting.. men så är det! Jag är lycklig i alla fall! Tack för igår allihopa :) Kommer aldrig glömma den dagen..

Synd bara att jag var så himla förkyld och hängig! På kvällen ville jag typ bara gå hem och sova för jag är var så himla trött, men det kan man ju inte bara göra när man tagit studenten, så jag gick till Otten, sen blev kön så jäkla lång där ute så mina klasskamrater gick till Palace istället. Jag stannade på Otten en stund med mina vänner och sen åkte taxi hemmåt, jag var hemma halv 1 och somnade direkt. Idag är jag lika trött, fast blandat med lycka. Mina klasskamrater ligger fortfarande och sover, jag som vill höra om igår, hehe :) Jag ska jobba ikväll och frågan är hur jag ska orka det? Jag får ta kvällen som den kommer och ta den i min takt och det får människor acceptera, sådäså :D

Ha en bra dag
vila er nu studenter :)
Nu börjar livet och då måste man vara utvilad :)
Kommer sakna er MP3B och önskar er all lycka i framtiden! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0