Dag6

Idag klockan 08.00 tvingade jag mig själv att gå upp ur sängen, blev hämtad av Hilda halv 9 och så åkte vi upp till Himmestalund på hundutställning, Hilda skulle ställa ut Myra och Skorpan :) Det var mycket trevligt och värmen var sjuuk! Jag har bränt mig på armar och kinder.  Moster Monika kom också dit :) Sen åkte jag, Monika och mormor ner till Ljura hem till Monika och satte oss på baksidan på uteplatsen med fika och vovvarna, vilken härlig dag.. Men ikväll blire en lugn hemma kväll framför tv och datorn kan jag lova! Imorgon ska jag till skolan en sväng för det är filmfestival och sen på kvällen blire till att dra till Palace :) Orkar faktiskt inte skriva mer nu för jag är helt slut.. ska ta något och äta och sen ska jag spela lite Sims2 är det tänkt, hehe...

Skorpan


Myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0