Underbar kväll

Va hos Frida förut och vi såg SÅKLART på Victoria´s Secret showen.. ME LIKE! Vackra tjejer! jag och Frida satt och dregglade, haha. Men tänkt om man fick ha en sådan där kropp, vem hade sagt Nej lixåm? inte jag i alla fall! Just nu sitter jag här som ni kanske märker, eller föressten vilka ni? är det ens någon som läser min blogg? haha, ingen komenterar i alla fall! Men det kanske inte finns något att komentera. Jag har ont i magen, har ätit en stor tallrik med sallad, men fy så gott det var!

Imorgon börjar skolan också. Vem längtar ? jag längtar till sommaren så man slipper det här! orkar inte med skolan mer. Det ända jag tycker om är min inriktning (rörlig bild) Men nu ska man ju gå ut i praktik 3 dagar i veckan ända fram till sommaren :) så blir ju ändå inte så mycket skola, haha nu får den andra halvan av klassen sitta i skolbänkarna och ha tråkigt. Nerå så farligt har det ändå inte varit. 3an är ändå ganska enkel, om man inte tänker på att man är skoltrött!

Inte långt kvar tills jag fyller 19 år :) inget speciellt med det kanske men ett år närmare 20 ;) Men nu ni mina kära vänner så ska jag gå och mysa ner min i min säng och titta på tv  och försöka sova. börjar klockan 08.00 imorgon :(

Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0