- Söndag..

Det här är inte en helt vanlig söndag..Jag ska nämligen strax åka ut till Svärtinge och hem till pappa och mina småsyskon, det händer inte för ofta direkt.. Ungarna ska få sina julklappar av mig, sen så ska vi väl fika och busa.

Jag ringde till mamma förut och bad henne ringa ner till Stadium och lägga undan jackan som jag vill ha! Jag har bestämt mig nu och jag ska ha den! Det är en Peak jacka i skidjackestuk och ni förstår? Den är svart och rosa och den är skit snygg! sjukt dyr men den är sååå snygg så jag kan inte låta bli!

Vad gör ni en söndag som denna då? Nu ska jag ta på mig strumpor och sedan springa iväg här ;) Ha en bra dag idag! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0