Onsdag.

Finns inte så mycket att säga idag. Det är mörkt och dystert ute men det kan ni själva upptäcka genom att titta ut genom fönstret. Jag och min kusin Julia ska klippa oss och färga håret.. Ska bli skönt att bli ompysslad. Kusinen ska bli brunett ;) Hon kommer bli jätte söt i det. Snart tittar Cathy´s bebis ut :) det börjar bli spännande nu :) inte många dagar kvar. Har köpt present till bebisen men vill köpa mer, det är ju så mysigt att titta på bebis grejjor :) jag börjar känna mig gammal, vill också ha barn. Men då kan det ju vara bra att hitta pojkvän först, haha.. Snart har vi Lunch så då blir det till att äta skolans konstiga mat? Men är hungrig så det får väl duga. Jag har blivit galen i stoltorkade tomater, helt ointressant vetande för er men i alla fall.. Nu ska jag sluta skriva för har ändå ingenting intressant att berätta. Jag vill ha en hund, längtar tills sommaren för då har jag äntligen tid, ingen mera skola!

Hej då för i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0