Båtresan :)

image262

Vart ska jag börja? oj oj.. Jag kan börja skriva om när vi satt å vänta på att vi skulle få gå på båten.. För typ första gången så fick vi sittplatser ( det har jag aldrig lyckats få, åker ju på kryssningar lite då och då) Brevid oss satt ett killgäng, fina fina.. hehe.. Tiden gick och det började bli jobbigt att sitta å vänta å vänta.. Tillslut fick vi gå på båten och då gick vi till vår hytt och fixa.. Sen gick vi till Taxfree och köpte dricka och snacks :) och sen började festandet lite. Sen gick vi till buffén och åt, och det var väldigt gott :) Sen efter det så gick vi ner till hytten och gjorde oss i ordning, sa jag föressten att jag åkte med min kusin & hennes mamma? men iaf så gjorde vi oss iordning och sen drog vi ut och spana lite :) gick bort till Fun club & tog oss en drink och väntade på att Club 7even skulle öppna.. Sen drog vi dit och dansade hela natten lång :) det fanns ju en å annan ögonsten ;) Sen ville min kusin sova, men jag va dö pigg, men vad skulle jag göra då, gå runt ensam, ne så jag gick å la mig jag också, det var tråkigt! men men.. Sen på morgonen gick vi upp å käka frukost.. Åt en jätte god och efterlängtad kyckling macka och apelsinjuice :) Sen gick vi till Taxfree igen och där köpte jag med mig en Bacardi - coconut med mig hem..
Det var väl det jag hade å säga om kryssningen, vill snart tillbaka :)
Sen på kvällen så åkte jag förbi Linda & Danne för att e deras nya lägenhet, det var ganska rörigt fortfarande men det började bli fint :) snygga tapeter i alla rum :)

idag ska jag hem till Frida å hälsa på :)

image263
Mig & min kusin Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0