Torsdag och sovmorgon :)

Sitter hemma än så länge, ska möta Emma kl 12 utanför henne så ska vi till arbetsmuseumet och kolla på en utställning om Förintelsen med Historia läraren, det var min idé, haha. Sen idag ska jag vara kvar på kvällsöppet i skolan.. tråkigt tråkigt.. men jag måste bli klar med dokumentären, fast jag kommer inte hinna i alla fall.. Imorgon ska jag till Stockholm med kusinen och några fler, för att på lördag så ska vi på hundutställning i Älvsjö, hihi.. Jag har blivit jätte förkyld :( inte speciellt roligt nu när man ska bort i morgon och hoppas att jag blir frisk till Jul!

Igår gick jag hem till Cathy och fick se hennes Bebbe :) Hon var så sööt! lilla Saga.. Man blir ju lite sugen att skaffa barn! Hon var såå sööt lilla Saga, Cathy :) hon kommer säkert bli en riktig heartbreaker när hon blir äldre ;)

Nu ska jag dra.. Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0