Historia

Sitter nu i en datasal och har Historia. Jag skriver en artikel om "förintelselägren" i Indesign och är snart klar. Sköönt, sen har jag "bara" 2 till inlämningsuppgifter och 2 prov kvar att göra :/ det är inte lätt att gå i skolan ska jag säga er!  Idag ska jag plugga och sen åka och hälsa på Sandra :) Vi ska se Heroes och sen ska jag hem och plugga igen och sen ska jag sova, när jag har tid. Känns inte som att jag hinner sova längre. Igår när jag var på stan så skulle jag ta ut pengar, tog ut 200 kr och vet ni vad jag gör? jo jag tar kortet och jag tar kvittot men... Jag glömmer att ta pengarna! Hur kan man vara så klumpig? Så där gav jag bort 200 spänn till en främmande människa, GOD JUL PÅ DIG! Visst det kanske "bara" var 200 spänn men det är själva grejjen och jag vart så arg. Mormor har gjort samma misstag men hon missade att ta sina 700! så jag ringde till henne direkt för att få tröst, hehe. Lovisa ringde nyss! ååh vad jag glad jag blev :) länge sen! men nyheten som hon berättade var mindre rolig.. Hoppas jag får träffa dig runt Jul! Jag längtar tills Julafton.. mys! Men nu ska jag fortsätta med mitt. Ni får ha en trevlig regnig dag..


Johanna Kallas Fia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0