Dagen före Julafton.

Kan börja med att berätta lite om igår:
igår hade vi lill-jul hemma hos brorsans faster och dom, det var riktigt mysigt. drack god glögg och käkade jätte god mat. Sen var det paket öppning och jag fick filmen "TRANSFORMERS" som jag ville ha så jag blev glad :) På kvällen gick jag hem till Mimmie en sväng och vi såg två filmer.

Dagen före julafton idag
kom nyss hem från stan. Fikade med pappa & små syskonen. Sen efter det gick jag till Hårvårdsbaren och köpte en Trippeltång och sen gick jag vidare och köpte annat lite smått och gott. Nu är jag hemma och ska äta snart, sen packa ner lite saker och sen åka till mamma. Ska nämligen sova där inatt. Sen lär väl Linus väcka mig klockan 5 imorgon bitti? varför vaknar små barn så tidigt på julafton.. gaaah! Imorgon är det ju julafton och vi ska till morfar på morgonen och äta julfrukost och sen ska vi fira jul hemma hos Mamma hela dagen.. hoppas hoppas att jag får ett Nintendo Wii ! och en ny digitalkamera, sen är jag nöjd typ ;)


God jul på er allihopa!

image322

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0