SÖNDAG.

Nu var det ett tag sen jag skrev, som vanligt..  I fredags var jag med Lisa och Natta.. Vi förfestade lite på Lisas stora balkong och sedan gick vi ut.
-
Igår gick jag hem till Alexandra, vi var ett gäng tjejer och satt ute på hennes gård och drack vin och pratade hela kvällen lång, sen gick vi ut och dansade :)
-
Btw så har jag börjat med LCHF igen, är riktigt taggad! är inne på tredje dagen och jag känner mig redan piggare och fräschare! Vill man ha en lugn och snäll mage så kan jag verkligen rekomendera den här dieten! man mår så himla mycket bättre. Mormor kommer och hämtar mig strax så ska vi åka en sväng innan jag börjar jobba. Ha en härlig söndag! kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0