Lista

Du heter: Fia
Smeknamn: Fia, Plutten ;P
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ryan adams-wonderwall, Melissa horn-lät du henne komma närmre 
Vad tror folk om dig? Vet inte, men jag hoppas att dom tänker gott :)
Stämmer det? Jag har fått uppfattningen om att människor tycker att jag är snäll iaf.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt?
Hur imponerar man på dig? Genom att vara snäll och ärlig!
Brukar du skratta för dig själv? Haha aa rätt ofta :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det var ett sms från frida med ett telefonnummer.
Äger du några Converse? japp, två par!
Var bor du? Östra promenaden

lTrivs du där? Jag trivs vääldigt bra!
Brukar du bli för full? nej, det händer väldigt sällan.
Är du allergisk i mot något? Nickel.
Hur svarar du i mobilen? "aa hallå?"
Antal timmar sömn inatt? 8timmar.
Sov du ensam? Nae min kusin Julia sov här :)
Brukar du komma i tid? tyvärr ofta 10min sent.
När mår du bra? När jag är omkring människor som jag tycker om :)
När blev du fotad senast? Sist jag var på en fest tror jag..
Hur känner du dig nu? rätt trött :P
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, marinblått.
Vad tycker du om fötter? Bebisfötter är gulligt annars är fötter aldrig trevligt.
Vad saknar du? en del saker...
Hade du en bra dag igår? Ja det tycker jag att jag hade :)
Favoritdryck på morgonen? Loka!
Rakar du benen? haha aaa, man vill ju inte gå omkring lurvig haha
När brukar du oftast gå och lägga dig? När ögonlocken vägrar vara uppe haha..
Är du blyg? beror på...
Sysslar du med någon idrott? Nej men tränar 3-4 gånger i veckan..
Vill du hellre ha mail än brev? Spelar ingen roll :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hahahaha...........
Är du nöjd med ditt liv? Nja.. finns saker att förbättra och ändra på.
Är du bortskämd? Nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon? Träning på dan, jobb på kvällen!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika.
Vad längtar du till? Sommaren och värmen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom allra bästa ♥
Vad använder du för shampoo? olika varje gång jag storhandlar.
Vad är det finaste du fått? Mina underbara vänner!
Hur gammal är du? 21, snart 22.
Tycker du om någon just nu? Ja det gör jag.
Om fem månader: njuter av att det är sommar! 
Du samlar på: Ingenting.. andra skulle väl säga att jag samlar på kläder, men det håller jag inte med om :D
Gröna eller röda äppeln? Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Någon av mina närmaste vänner.
Gillar du golf? HATAR golf, mohaha.
Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du strumpor på dig nu? Japp!
Är det okej att gråta? Det är alltid okej!
När grät du senast? Kommer inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta med mina närmaste vänner på en resa!
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen INTE! 
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Det är väldigt olika..
Vill du gifta dig? Man ska aldrig säga aldrig. Men det vill jag nog.
Vill du ha barn? Jaa! Men har inte bråttom.
Solar du ofta? På sommaren ja! på vintern aldrig.
Är du bra på att laga mat? Vissa rätter kan jag, men ibland blir det bara fel haha!
Hur vig är du? ha ha ha ha ha!!.
Är du musikalisk? Kan varken spela något eller sjunga.
Vad dricker du helst när du är törstig? Kolsyrat vatten!
Tror du på ett liv efter döden? Jag vill tro det iaf.
Tycker du om sushi? Underbart gott!
Bor dina föräldrar tillsammans? Har aldrig gjort.
Har du tandläkarskräck? Ja..
Har du någon gång gråtit dej till sömns? många gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0