Galen torsdag.

Har varit igång hela dagen lång! Dagen började med att jag sov lite för länge. Sen åkte jag med mormor till Hagebycentrum för att fika och köpa presenter till Fridas bebis. Sen till salongen där min moster jobbar, noppade ögonbrynen och tog ett hål i örat, där uppe i örat.. Sen åkte jag till Frida, fikade, myste med hennes två veckor gamla bebis Viggo som är hur söt som helst! Sen åkte jag hem till Lisa och Lollo, plugga lite teori, babblade och drack kaffe. Sen vidare till Filmstaden och gick på bio med Linda från jobbet. Såg Love & other drugs och den var helt okej :) lite extra okej för att Jake är med i den. Nu är jag hemma och ska plocka lite här hemma. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mimmie

HM glömmde du bort mig i torsdags ?

2011-01-28 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0