You had me at hello

Lite halvtaskig uppdatering, men så kan det vara ibland. Har varit på bio ikväll med Julia och Jossan och sett "I rymden finns inga känslor" och den var riktigt bra faktiskt :) Det värsta var bara att det satt några fjortis-äckel brevid oss som skulle höras och synas. sjöng med i reklamen innan filmen hade börjat.. skrek rätt ut när filmen började "HANDLAR DEN HÄR FILMEN OM ETT CP? NÄÄE VAD TRÅKIGT...ÅÅ JAG VILL INTE SE DEN HÄR FILMEN JÖ... ÅÅÅÅÅ JAG SPILLDE UT MINA OSTBOLLAR, OH NO!....HAHAHA VILKET CP....." och sådär höll det på.. Men förutom det så var filmen bra iaf och man märker att Bill Skarsgård har ärvt sin skådespelartalang av Stellan. Kul med så många i en familj som faktiskt är riktigt bra! Nu ska jag se film, sen ska jag sova för jag har tvättstugan imorgon bitti kl 07 :( usch, men det var den snabbaste tiden jag kunde hitta, för nu är det verkligen ett tvättberg i badrummet. Ska ringa Natta en sväng sen innan också. Nattuggla precis som jag :)


Kommentarer
Postat av: M i c k A

den filmen är jag sjukt sugen på att se (:



sv: jajjemen, filmen är helt galen, fick jätte ont i magen av att se den, men samtidigt tycker jag den är sjukt bra. hatade slutet, jag trodde verkligen hon skulle överleva först.

2010-09-06 @ 14:11:46
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0