Hello.

Jävligt dålig på uppdatering. Men jag har inget att skriva, inga bilder att visa. Det blir ändring på det, jag lovar :) Men en sak jag börjar fundera på är om inte EasyTone skorna fungerar lite grann i allafall. Alldeles för tidigt att avgöra, men jag går i dom så ofta jag bara kan och har nästan ställt mina converse på hyllan, för skorna är så sjukt sköna!. Men jag lovar att uppdatera om dessa skor, för jag vet att jag har ett par vänner som är nyfikna därute :)

Nu ska jag se sista True blood avsnittet för denna säsong, några avsnitt av Sons of Anarchy och det nya avsnittet av Gossip girl. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja är nyfiiiiken :D

2010-09-15 @ 20:17:14
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0