Häromdagen...


"harem-mysbyxor" från Cubus och dom helt UNDERBART snygga byxorna från H&M! Byxorna från H&M köpte jag ett par i London, men gav bort dom till min kusin Julia. Jag ångrade ihjäl mig och har letat som en idiot efter dom men dom har varit helt slut ööööverallt! Men så hängde dom där ute på H&M på Maxi och jag slet åt mig ett par och blev helt överlycklig, haha!

EasyTone skorna!!

och en tröja från Monki.. sviker aldrig Monki liksom ;)


Men nu är det slutshoppat för min del den här månaden i alla fall :P Måste köpa en tv bänk som jag har kärat ner mig i, men frågan är om jag inte ska köpa den när nästa lön kommer? Men inga mer kläder nu alltså, haha! Nu väntar jag bara på min helt underbara halsduk från H&M som jag har skickat efter. Den blev slutsåld fort som attan, men jag lyckades få tag på en till både mig och min kusin Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0