Onsdag.

Jag lyckades ta mig upp ur sängen, trotts att jag somnade så förbannad sent. Men jag gick och mötte upp Alexandra och gick till gymmet. Så vi körde lite över en timma. Nu känner man sig lite duktig :)

Jag tittar just nu på Oprah winfrey´s show och som gäst är Jamie Oliver och dom lagar mat. Fan vad hungrig jag blir. Härligt med lön imorgon! Då ska det storhandlas kan jag lova! Nu får jag ta det som finns kvar här hemma. Ägg, köttfärs och blomkål. Knasig blandning med det fungerar att mätta magen med ;) Ska köpa med mig mat från Spicy hot till jobbet sen tänkte jag, min kusin Tom skulle köpa med sig Kinamat, så vi ska svulla hela kvällen!

Det är ett jävla tjat om snön just nu, så jag tänkte tjata lite här också. Snälla snälla sluta snöa nu! Jag gillar snö, det är mysigt. Men någon måtta får det väl vara? Jag måste skaffa mig en mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0