Hello

Klockan börjar bli sjukt mycket och det är rätt sjukt att jag är vaken nu. Men ni känner mig och jag är en nattuggla, fast jag inte vill. Vad gör man då när man sitter såhär mitt i natten (väldigt tidig morgon) helt ensam och bara är vaken? Man duschar, dansar omkring i lägenheten med högsta volymen i hörlurarna med någon galen låt som gör att man inte kan vara still, försöka bli trött genom att dansa, göra situps, dricka té, titta på serier, kolla facebook för 100:e gången och det är fortfarande ingen rolig inloggad. Går in på msn och hoppas på att någon av ens kompisar är vakna så man kan babbla av sig lite, men det är dom typ aldrig så då loggar man in på facebook ytterligare en gång till. Går ut och tittar i kylskåpet om det finns något gott, fast jag vet att det inte finns nåt. Om det hade varit sommar hade jag antagligen tagit en promenad ner till 7eleven och köpt mig en Latte och ett wienerbröd, men istället så är det kallt, snö/regn, mörkt, läskigt så jag låter bli. Jag sitter här och har sjukt jävla tråkigt men ändå så är jag sprallig, glad och pigg! Måste verkligen försöka att sova ett par timmar nu, sen ska jag gå och träna! Men funderar på att försöka få någon att följa med på afropasset innan jag börjar jobbet, det är riktigt roligt! Nu babblar jag om ingenting. Den här bloggen är sjukt tråkig, jag hade aldrig läst den själv haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0