Fredag,


Jag tappade min bebis idag! Som tur hittade jag den igen. Jag skulle bära upp alla matkassar förut på dan och när jag kom upp upptäckte jag att mobilen inte låg i jackan. I världens panik sprang jag ut samma väg jag kom och letade efter den. Som tur låg den i snön mitt på vägen! Vilken jävla tur! Tänk om någon hade kört på den? eller ännu värre snott den!? Kände paniken där ett tag, haha.. Borde kanske skaffa en försäkring på den :P kan vara en bra grejj ju. 

Idag har det varit väldigt lungt! Jag trodde jag skulle få träffa Sandra idag som kommer hit till norrköping över helgen, men det verkar inte bli så. Synd :( Så jag har spenderat kvällen hemma i min soffa. Min kusin Julia och hennes kompis kom över så käkade vi Tacos och annat gott och tittade på idol. Sen gick vi en promenad i kylan. SVINKALLT UTE!! Så det har varit lungt ikväll. Imorgon ska jag jobba igen. Blivit mycket jobb senaste tiden, känns inte som att man har något liv. Hinner ju inte träffa mina fina vänner när jag jobbar såhär knasigt på kvällarna ju! Men i december så blir det lite annorlunda. Inte lika mycket jobb så då hinner man hitta på saker.

Nu ska jag krypa ner under täcket och se på Sons of anarchy, har lite avsnitt att komma ifatt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0