Första advent





Jag Frida och Malin har lite som tradition att träffas första advent varje år och baka lussebullar! Det gjorde vi idag fast det blev typ vaniljbullar med saffran i degen. Fridas mage bara växer och växer och snart är den lille ute i stora vida världen :D  Lilla Liam var såklart också med och jag bara ÄLSKAR hans frisyr! Inte många bebisar som har sådär mycket hår på huvudet, sjukt söt är han! :) Sen tog jag, Malin och lilla Liam en promenad hem i snövädret. Så nu känner jag mig som en isglass typ. Ska nog göra något att äta och sen titta på en film. Har endast ätit lussebullar idag så det är ju inte så bra. Sen blir sovdags skapligt! Upp tidigt imorgonbitti för att gå och träna med min kusin Alexandra! Ska försöka träna  minst 3-4 varje vecka. Sen ska jag och Melinda gå till Lucky7 och diskutera tatueringar och boka tid! Jag vet precis vad jag vill göra, så jäkla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0