Dear John


Den rebelliske John hoppar av skolan och tar värvning inom armén, bara för att han inte vet vad han ska göra med sitt liv - tills han träffar sin drömtjej, Savannah. Deras ömsesidiga kärleksaffär växer snabbt till den typ av kärlek som gör att Savannah väntar på John ska avsluta sin tjänstgöring inom armén. John drömmer också om att få flytta ihop med den kvinna som har fångat hans hjärta, men 9/11 förändrar allt. John anser att det är hans plikt att åter ta värvning.

Jätte bra skådespeleri, det kändes äkta. Fin historia som rörde mig till tårar flera gånger. Både Channing och Amanda är så sjukt vackra.. Den här filmen kan jag varmt rekomendera faktiskt. Härligt romantisk, men sorglig på samma gång. Den här sparar jag kvar, för den här kommer jag vilja se igen :)


Kommentarer
Postat av: ellen

Sjäääälvklart! Måndag eller tisdag?

2010-05-21 @ 08:08:17
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0