Om dagen som varit..

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Så nu sitter jag här och uppdaterar bloggen. Idag har jag umgåtts med min mormor och min kusin Julia. Vi var på maxi/ingelsta shopping. Glodde i butiker och lunchade. Det var trevligt. Sen åkte vi till mamma och drack en snabb kopp kaffe och sen var jag tvungen att åka till jobbet. Jag kände inte för någonting idag, hade bara velat vara hemma, legat i soffan och glott på film. Men fick istället stå och bli flottig på jobbet. Men jobbade med min kusin Tom, så det gick bra. Michael Jackson hjälpte mig att städa också, hans musik alltså, damn! Jag har fått en sticka under nageln också, som väägrar komma därifrån! Har pillat å pillat, men den sitter för långt in, så jag kan ju säga såhär: det gör pissont! Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Skriva ett inlägg om filmen Brothers och sedan ska jag se en film innan jag somnar! Imorgon är det tvättstugan, träning och jobb som står på schemat! Godnatt!


Julia ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0