Keep on walking

Finns inte så mycket att skriva, har ingen fantasi. Men Lisa är tillbaks i Sverige och det gillar jag som fan! Sen är jag lite tjurig över att Salem al fakir inte vann igår, fast jag egentligen inte alls bryr mig om den där melodifestivalen. Det var en trevlig kväll igår. Först va vi alla hos Lisa. Kramades med henne rätt mycket, haha fan vad jag saknat henne! Sen va vi på otten. Jag var nykter, vilket inte är att rekomendera när det är mycket folk. Man blir riktigt irriterad, haha!

Jag ska bädda ner mig i sängen nu. Jag tänker se någon bra film. Imorgon ska jag till gymmet! Har varit sjuk och sådär så jag har inte varit där på över en vecka. Men nu så :) Hoppas att ni har haft en bra helg. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0