Nightmare


liten jag

Lunchade med Lovisa och hennes pojkvän idag hos hennes mamma. Vi åt JÄTTE god mat måste jag säga :) Sen fick jag skjutts hem, fick en jäkla huvudvärk så la mig och sov i tre timmar. Ont i huvudet fortfarande men men. Vaknade upp av en hemsk dröm, den handlade om att det var en hund som höll på att drunkna som sen en gubbjävel kastade ner på marken efter att räddat den, det sista precis innan jag vaknade var att hunden drog sitt sista andetag och tittade på mig. och låg i min famn. FYFAN!

Ska se en Beckfilm nu tänkte jag, sen sova igen! Ursäkta för dålig uppdatering, men det kommer, i promise!


Kommentarer
Postat av: ellen

Snacka om hund cirkulation i ditt huvud alltså :P

2010-07-29 @ 09:10:26
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0